Informació general als nostres clients

GENERAL

  • Les descripcions, imatges, etc. dels nostres plats publicats a la nostra pàgina web o xarxes socials és només amb caràcter orientatiu i poden no correspondre al plat preparat en el nostre menú o carta.


Al·lèrgies I INTOLERÀNCIES alimentàries .

 

  • Recomanem que informi el restaurant en cas de possibles intoleràncies o al·lèrgies.
  • Disposem de documentació impresa i online dels al·lèrgens que es troben en els plats elaborats al nostre restaurant. Totes les farines que utilitzem són Sense Gluten .



NORMATIVA COVID

  • Seguim Totes les normatives i protocols de neteja i desinfecció de l'restaurant establertes pel Departament de Sanitat i de la Generalitat de Catalunya (aforament, desinfecció de taules i material, horaris, etc.)
  • Tenim a disposició dels nostres clients la carta i menús en formato digital (mediante código QR) 




MENÚ DE MIGDIA

 

  • El menú de migdia s'actualitza diàriament al web i Facebook a partir de les 11: 30h.
  • Aquest menú és exclusiu per a dies laborables, de dilluns a divendres, i de 13h a 16h. (Els caps de setmana, festes nacionals, autonòmiques o locals no s'oferirà menú)
  • Pot no haver ocasionalment menú de migdia per causes alienes al restaurant.

 


CANVIS EN CARTA / MENU

 

  • Els preus i informació de la nostra pàgina web pot estar subjecte a canvis sense previ avís.
  • El restaurant es reserva la possibilitat de realitzar canvis en els menús per temporada.



MENJAR PER EMPORTAR (TAKE-AWAY)

 

  • Oferim com a menjar per emportar qualsevol plat de la carta, bodega i postres.
  • El restaurant es reserva la possibilitat de realitzar canvis o suprimir plats per emportar.



RESERVES

 

  • Es considera un menú especial qualsevol Menú de GRUP (Grup o Empresa i Festes de Nadal). La resta de menús es consideren menús 'normals', i son menús individuals (Menú de migdia i Esdeveniments: Menú de la Cirera, Menú del Modernisme).

  • La reserva de taula (excepte en menús especials) s'ha de sol·licitar en un termini mínim de 48 hores . Per fer una reserva amb menys de 48 hores d'antelació haurà de sol·licitar trucant al telèfon: 93 634 04 32 (dins l'horari comercial del restaurant).

  • La reserva només es farà efectiva un cop el client rebi la confirmació per part del Restaurant des del compte de correu info@racocanvalenti.cat o via telefònica. Si no fos possible contactar amb la persona que ha reservat mitjançant les dades indicades en el formulari de reserva, el restaurant podria ignorar la sol·licitud i donar-la per cancel·lada.

 

  • La reserva es perdrà si passats 15 minuts de l'hora acordada no han arribat tots els comensals.
  • En cas de força major, ens reservem la possibilitat d'anul·lar la reserva.
  • El Restaurant pot demanar una PAGA I SENYAL per confirmar una reserva.
  • Es pot sol·licitar un M enú Infantil només quan el comensal sigui menor de 10 anys.

  • La proposta de reserva de Menús Especials s'han de realitzar com a mínim amb 2 SETMANES d'antelació i és necessària la confirmació via email o telefònica per part del restaurant.
  • El Restaurant es reserva l'opció de solicitar una Paga i Senyal per a confirmar la reserva.
  • En els Menús de grups o empresa seria convenient que uns dies abans ens fessin arribar la quantitat de plats (primers i segons) per poder donar un servei més acurat.
  • Es podrà sol·licitar un Menú de grup o empresa a partir de 16 comensals .



REGALAR CAN VALENTÍ

 

  • Qui rebi el regal podrà acudir al nostre restaurant i, prèvia reserva de taula, gastar l'import del Val Regal en la nostra Carta (incloent vins i altres begudes)
     
  • L'import mínim del val és de 25 euros.

  • El Val el realitzarem nosaltres físicament i portarà imprès un Codi de Reserva . Quan el tinguem preparat t'avisarem per email o telèfon perquè passis a recollir-lo i fer el pagament.
    El val es lliura imprès en color, amb unes breus instruccions i en un sobre blanc apaïsat, perqué puguis entregar-lo al teu amic o familiar.

  • Si es vol que aparegui algun text addicional s'ha d'indicar en el camp Missatge personalitzat (intentarem introduir-lo si és possible).

  • El receptor del regal ha de 'gastar' l'import total en el mateix moment. No es tornarà diners ni s'ajornarà part de l'import per utilitzar altres dies i / o en altres comandes.  Si el preu total superés l'import del val, el receptor haurà d'abonar la diferència.

  • El receptor del regal haurà de realitzar una Reserva per al dia que decideixi venir a utilitzar el Val Regal, a través del web www.racocanvalenti.cat/Reservar taula (indicant el codi de reserva en el camp CODI PROMOCIÓ), o per telèfon trucant al 93 634 04 32. En cas de no haver disponibilitat per a aquest dia no es podrà fer efectiva la reserva i haurà de buscar un altre dia. Quan vingui al restaurant haurà de presentar el val al personal de sala.

  • El val regal té una data de validesa de SIS MESOS des del moment de la compra. Si caduqués el val s'informaria al comprador perquè pugui recuperar l'import.

 

OFERTES I PROMOCIONS

confirmar sempre les ofertes que apareguin a la pàgina web amb el personal del restaurant (Podrien no estar vigents).

El descompte indicat en les ofertes i promocions s'apliquen al preu tancat de menú. Tot el que es demani a part es cobrarà sense descompte, amb la tarifa normal del restaurant.


RESERVAT EL DRET D'ADMISSIÓ
Per garantir la seguretat dels nostres clients, ens reservem el dret d'admissió segons el que estableix la llei vigent (un cop s'hagi superat l'aforament permès o l'horari de tancament, a què es comporti de manera agressiva, porti armes, tingui símptomes de embriaguesa, estigui consumint drogues o mostri símptomes d'haver-les consumit, etc.).


Per a qualsevol consulta no dubti posar-se en contacte amb nosaltres.
Share by: